Kontakt:
kontakt@deliwell.pl

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu!

Często zadawane pytania

Logo deliwell zakupy pożywcze online
Kiedy zostaną dostarczone moje zakupy?

Jeżeli zakupy zostaną opłacone do godziny 11:59 dostawa zostanie zrealizowana następnego dnia roboczego w godzinach dostaw (5:00 – 7:00 lub 17:00 – 19:00 ).

W jakich godzinach odbywają się dostawy?

Dostawy są realizowane w godzinach porannych od 5:00 do 7:00 oraz popołudniowych 17:00 do 19:00 od poniedziałku do piątku. Z powodu dostaw nocnych pamiętaj o pozostawieniu potrzebnego kodu do domofonu aby nasz kurier mógł dostarczyć Twoje zakupy pod drzwi.

Jakie są koszty dostawy

Standardowo koszty dostawy to 7,99 zł.

Jaki jest obszar dostaw

Zakupy aktualnie dostarczamy tylko na terenie powiatu krapkowickiego, ale w przyszłości planujemy być dostępni w wielu miejscach.

Jakie są metody płatności?

W naszym sklepie dokonasz płatności BLIKiem i wszystkimi najważniejszymi rodzajami kart kredytowych. Nie ma możliwości płatności gotówką przy odbiorze.

Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

Minimalna kwota zamówienia to 10zł.

Do kiedy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie możesz anulować do godziny 23:59 dnia poprzedzającego dostawę.

W jaki sposób otrzymam zwrot środków za anulowane zamówienie?

Otrzymasz zwrot na kartę lub konto powiązane z kartą.

Koszyk
Scroll to Top